FAQ

Maximiles, průzkum trhu a veřejného mínění

Co můžu od ​Maximiles očekávat? O jaký druh průzkumů se jedná?

Jako člen ​Maximiles se podílíte na projektech průzkumu trhu a veřejného mínění. Pozvánky vám zasíláme e-mailem, textovou zprávou nebo push notifikací. Nejčastější formou projektu jsou online dotazníky. Někdy vám také můžeme poslat mobilní projekty, které můžete dokončit na svém mobilním telefonu. Kromě toho pravidelně uskutečňujeme výzkumné projekty, v jejichž rámci vás zveme k výměně názorů na zajímavá témata v uzavřené komunitě. Čas od času vás také můžeme požádat, abyste si produkt vyzkoušeli doma. Ať už jde o online dotazník, mobilní průzkum, test produktu nebo komunitu, vaše účast je vždy dobrovolná. U každého projektu se můžete rozhodnout, zda se ho chcete zúčastnit, nebo ne.

Jak se ​Maximiles podílí na výzkumu trhu a veřejného mínění?

Sběr odpovědí pro výzkumné projekty nám zadávají mimo jiné agentury pro výzkum trhu a veřejného mínění, akademické instituce a značky. To znamená, že vaše názory jsou využívány v důležitých projektech, které mají skutečný význam.

Podílíte se na studiích, které reagují na naléhavé a důležité otázky týkající se nových produktů, hospodářství a společnosti. Proto je váš názor vždy relevantní a důležitý.

Standardní průzkum trhu a veřejného mínění také vyžaduje, aby vaše data byla zcela chráněna. Všechny informace, které o vás a vašich názorech shromažďujeme, jsou zpracovávány v souladu s evropským obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR).

Vaše členství v Maximiles

Jak se můžu stát členem? Musím splnit určité podmínky?

Vaše účast ve službě Maximiles je bezplatná, nezávazná a může být kdykoli zrušena kteroukoli stranou. Registrace do Maximiles je otevřena všem zájemcům starším 16 let. Nesmíte však mít více než jeden účet Maximiles.

Účast v projektech nevyžaduje žádné předchozí znalosti. Důležitý je pouze váš zájem podělit se o svůj názor.

Nebudou vám účtovány žádné poplatky. Nejste také nijak zavázáni; je vždy na vás, zda se našich projektů zúčastníte. Členství ve službě Maximiles můžete kdykoli ukončit.

Budu dostávat reklamní e-maily nebo spam?

Nebudeme se vám snažit něco prodat ani vás obtěžovat reklamou.

Kde najdu podmínky používání služby?

Aktuální podmínky služby Maximiles najdete pod odkazem „Podmínky“ v dolní části stránky.

Jak můžu ukončit své členství v Maximiles?

Členství ve službě Maximiles můžete ukončit kdykoli. Přihlaste se na své osobní stránce Maximiles pomocí e-mailové adresy a hesla. Klikněte na ikonu osoby v pravém horním rohu stránky a vyberte možnost „Osobní údaje“. V dolní části této stránky se zobrazí část s názvem „Zrušit účet“. Klikněte na tlačítko a postupujte podle pokynů na této stránce. Svůj účet budete moct trvale zrušit.  

Po ukončení členství budou vaše osobní údaje nezvratně vymazány. Upozorňujeme, že smazány budou i nevyužité body. Pokud při ukončení členství nedosáhnete výplatního limitu, nebudete mít nárok na uplatnění nasbíraných bodů.

Vaše členství automaticky končí, pokud na naše výzvy nereagujete déle než 36 měsíců. Platnost všech nasbíraných bodů vyprší po 12 měsících nečinnosti.

Vaše osobní údaje, ochrana osobních údajů a anonymita

Jak můžu doplnit nebo upravit své osobní údaje?

Přihlaste se na své osobní stránce Maximiles pomocí e-mailové adresy a hesla. Své údaje můžete upravit nebo doplnit v části „Osobní údaje“.

Proč společnost Maximiles potřebuje mé osobní údaje?

Zveme naše členy k účasti na konkrétních projektech. Za tímto účelem jsou potenciální účastníci vybíráni na základě informací, které nám poskytli. Tyto informace můžete kdykoli aktualizovat a změnit. Čím úplnější a aktuálnější je váš profil, tím menší je pravděpodobnost, že vám bude zaslán nevhodný projekt. Vaše osobní údaje nebudou nikdy předány třetí straně.

Co se stane s odpověďmi, které jsem v projektech odeslal/a? Jsou mé osobní údaje v bezpečí, i když mě některé odkazy na pozvánkách přesměrují na jiné společnosti?

Všechny odpovědi budou vyhodnoceny anonymně, což znamená, že je není možné přiřadit k vaší osobě. Vaše osobní údaje nebudou nikdy předány třetí straně. Externí společnosti uvidí pouze souhrnné a anonymní výsledky všech účastníků.

K přesměrování na jinou webovou stránku dochází, pokud spolupracujeme s externím klientem. Spolupracujeme pouze s ověřenými institucemi, univerzitami a společnostmi. V takovém případě nebudou vaše osobní údaje nikdy předány třetí straně a odpovědi, které jí v průzkumu poskytnete, budou anonymní.

Zaznamenává Maximiles nějaké další informace?

Informace se automaticky ukládají, když navštívíte svou členskou oblast a účastníte se průzkumů. Zde zaznamenáváme vaši IP adresu, datum a čas přístupu, typ prohlížeče a operační systém vašeho zařízení. Tyto informace mohou být použity k zajištění, aby byl každý člen v systému Maximiles registrován pouze jednou a jeho účast v projektu byla jedinečná.

Dále používáme službu Google Analytics, kterou poskytuje společnost Google a která vyhodnocuje návštěvy návštěvníků webových stránek. Analýzu umožňují soubory cookie, což jsou textové soubory. Soubory cookie shromažďují informace o vašem používání našich webových stránek. Tyto informace jsou uloženy na serveru společnosti Google. Vaše IP adresa bude předtím anonymizována. Máte však možnost zabránit tomu, aby služba Google Analytics ukládala soubory cookie do vašeho počítače. Za tímto účelem je třeba odpovídajícím způsobem upravit nastavení internetového prohlížeče. To může vést k tomu, že naše webové stránky nebudete moct využívat v plném rozsahu.

Jak si můžu změnit heslo?

Po přihlášení na osobní stránku Maximiles si můžete změnit heslo v nabídce „Osobní údaje“.

Co mám dělat, když jsem zapomněl/a heslo?

Na úvodní stránce webu Maximiles najdete odkaz „Zapomenuté heslo“. Zde si můžete vytvořit nové heslo.

Pozvánky k účasti v projektech, témata a výsledky projektů

Jak fungují projekty Maximiles? Jak často budu dostávat pozvánky? Jak dlouho trvá dokončení projektu?

Pozvánky k projektům budete dostávat e-mailem, textovou zprávou nebo prostřednictvím oznámení push. V pozvánce vás budeme informovat o tom, jak dlouho přibližně bude projekt trvat a kolik bodů Maximiles za svou účast získáte. V pozvánce najdete také osobní odkaz pro vaši účast.

Naše projekty zůstávají aktivní zpravidla několik dní. Je však možné, že projekt bude ukončen krátce po spuštění online, protože se do něj již zapojil dostatečný počet lidí.

Jednou týdně budete zpravidla vyzváni k účasti na projektu. Četnost pozvánek se může lišit. Projekty trvají v průměru 5 až 20 minut.

Je možné projekt zastavit a pokračovat v účasti později nebo ho znovu spustit? Můžu své odpovědi později změnit?

Z technických důvodů to bohužel obecně není možné. Pokud začínáte s projektem, měli byste se ujistit, že jste si našli čas na vyplnění dotazníku.

Proč musíte odpovídat na stejné otázky, například o věku a bydlišti? Proč potřebujete informace o mém příjmu?

Tyto informace jsou důležité z metodických důvodů. Další informace o vás jsou důležité i pro naše klienty při vyhodnocování výsledků. Tímto způsobem můžeme zjistit, zda například mladší účastníci mají na určitá témata jiný názor než starší lidé. Kromě toho můžeme také zajistit, aby vaše informace byly aktuální a přesné.

Ať už se vás ptáme na váš věk, bydliště nebo příjem, vaše odpovědi nebudou nikdy použity ve spojení s vaším jménem nebo adresou.

Proč jsou některé otázky složité a dlouhé?

Z metodických důvodů formulujeme otázky co nejpřesněji, což může znamenat, že někdy zní složitě a jsou delší než obvykle. Tímto způsobem se snažíme předejít jakémukoli nedorozumění.

Co znamenají následující zprávy: „Neodpovídáte požadovaným demografickým údajům“ nebo „Je nám líto, ale pro tento projekt již máme dostatek účastníků s podobnými profily (např. věk, pohlaví nebo také vzdělání).“?

Některé naše projekty vyžadují velmi specifickou cílovou skupinu. V těchto případech se musíme zeptat určitého počtu osob s určitými charakteristikami. Pokud do této skupiny nepatříte, chceme vám ušetřit čas a námahu.

Kromě toho je také možné, že jste 101. osoba, která se chce zúčastnit projektu, který vyžaduje například jen 100 účastníků.

V takovém případě bude průzkum automaticky uzavřen s jednou z výše uvedených zpráv.

Jak můžu přidat komentář nebo položit otázku týkající se projektu? Můžu předložit návrh na stejné téma?

Pošlete nám e-mail se svým dotazem pomocí kontaktního formuláře na našich webových stránkách. Vždy nás potěší vaše připomínky a návrhy projektů. Tímto způsobem se přímo od našich členů dozvídáme, co je zajímá.

Body a odměny

Jak je moje účast odměněna?

Za svou účast získáte body. Měnou našeho programu jsou body. Počet udělených bodů závisí na obsahu a délce trvání průzkumu. Body se na váš účet připisují vždy po účasti v projektu.

Pokud budete pozváni, ale přesto nebudete patřit do skupiny účastníků, které hledáme, připíšeme vám 3 body. Pokud na konkrétní projekt není vypsána odměna, budeme vás o tom informovat v pozvánce.

Za co mohu uplatnit své body a jak to funguje?

Jakmile dosáhnete výplatního limitu pro Maximiles, můžete body Maximiles vyměnit za poukázky z katalogu dárků.

Může platnost mých bodů Maximiles vypršet?

Platnost bodů Maximiles připsaných na váš účet nekončí, pokud obdržíte alespoň 1 bod ročně. Platnost všech nasbíraných bodů vyprší po 12 měsících nečinnosti.

Pokud nebudete reagovat na žádnou z našich pozvánek nebo nebudete svůj profil aktualizovat déle než 36 měsíců, tj. pokud se nezúčastníte žádného projektu, bude váš účet Maximiles deaktivován.

Platnost vašich bodů vyprší také v případě, že ukončíte své členství.

Můžu získat body Maximiles, když službu doporučím někomu ze svých přátel?

Rozhodně! Můžete získat až 250 bodů Maximiles za každého z přátel, kterým naši službu doporučíte a kteří po připojení k nám pomocí vašeho osobního odkazu nasbírají 150 bodů za dokončení průzkumů. Další informace o této možnosti najdete na stránce „Pozvěte přátele“ v příslušné sekci svého účtu.